vineri, 18 decembrie 2009

România şi 2012 - Atitudini


Extras din cartea „Inuaki, reptilianul din mine - cartea a doua”, de Aryana Havah



A: Spune-mi, toate acestea au legătură cu anul 2012, cel pomenit în textele străvechi?

D: Da, străbunilor noştri le-au fost arătate aceste lucruri şi ei ni le-au lăsat scrise pentru a ne avertiza. Tot ei au lăsat şi căile pe care le-am fi putut urma pentru a grăbi evoluţia, însă noi nu am vrut să le luăm în seamă. Noi, tot timpul, ne-am rugat să fim amânaţi.

A: De frică!

D: Din lipsă de informare şi din egoism.

A: Deci anul 2012 va fi anul marilor schimbări?

D: Într-un fel, însă schimbările vor începe încă dinainte. Anul 2012 va marca punctul culminant. Datoria noastră este să ne trezim şi să devenim parte a acestor schimbări.

A: România va avea un loc aparte?

D: Da. Noi avem o misiune bine determinată. Nu degeaba am venit eu aici!

A: Şi totuşi nu putem face ceva, orice, pentru a ne ajuta?

D: Să ne rugăm să trecem cât mai repede şi mai uşor la noul pământ.

A: Adică la noua Terra?

D: Da...

(...)

A: Am citit un articol despre faptul că pe fundul Mării Negre s fost descoperit un vas ce se bănuie a fi Arca lui Noe, cea din Biblie. Îmi poţi spune ceva?

D: Multe din poveştile scrise în Biblie s-au întâmplat aici, chiar dacă ele au ajuns astăzi la noi într-o formă distorsionată. În curând totul va ieşi la iveală si noi ne vom recăpăta rolul în istorie.

A: Dar oamenii de astăzi nu mai sunt ce au fost cândva. Mie mi se pare că au devenit mai laşi, comozi şi egocentrici. Ştii că zicala preferată a poporului român este „să moară şi capra vecinului”.

D: În prezent, aici trăiesc multe rase amestecate, dar asta nu contează căci ţine doar de moştenire genetică. Am preluat de la fiecare ceea ce s-a vrut. Asta nu înseamnă că la nivel general suntem toţi la fel. Cei ce au fost au venit din nou, entităţi bătrâne din lumină animă anumite trupuri, chiar dacă noi nu ne dăm seama de acest lucru. Ei au venit special pentru a ne da înapoi ceea ce ni s-a furat.

A: S-ar putea să fim acuzaţi de ultranaţionalism!

D: De ce? Pentru că ne iubim străbunii şi ţara? Pentru că nu acceptăm o istorie falsă?

A: Pentru că facem afirmaţii neverificabile ştiinţific şi istoric.

D: Există dovezi materiale, dar ele sunt ascunse de ochii noştri, de aceea trebuie să ne bazăm pe ceea ce simţim, însă în curând Adevăruri vor fi scoase la lumină, iar noi ne vom câştiga înapoi trecutul. Prea mult timp am fost păcăliţi!

A: Asta înseamnă că s-a permis păcălirea noastră.

D: Da, am fost lăsaţi în adormire, dar se pare că ne-am acceptat şi soarta. Nu s-a ridicat nimeni care să vorbească deschis, să cerceteze, să caute, să scormonească.

A: Sau dacă s-a ridicat, a fost redus la tăcere! Cunosc astfel de cazuri..

D: Vezi tu, dacă vrei să vorbeşti, dacă îţi asculţi sufletul, nimic nu te poate împiedica. Să spui că unii sau alţii sunt împotrivă asta înseamnă să îţi găseşti scuze. Şi să ştii că cei ce nu cred în propria moştenire nu sunt răuvoitori ci doar dezinformaţi. Lumea nu este ceea ce se învaţă la şcoală. Crezi că dacă există vreun om căruia dacă îi arăţi adevărul va rămâne blocat în continuare în dogme învechite?


Acesta este un extras din cartea „Inuaki, reptilianul din mine”, de Aryana Havah. Pentru a afla mai multe informaţii despre această carte şi pentru a o cumpăra, aveţi link-ul de mai jos:

http://www.orfeu2000.ro/inuaki_reptilianul_din_minebrcartea_a_doua/732.htm

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu