vineri, 1 mai 2009



Atenţie, Bucureşteni!


După cum aţi putut observa, în ultimul timp, "Monstri hidosi din deseurile de care nu ne-am ocupat invadeaza locurile preferate din orasul nostru: Piata Victoriei, Piata Romana, Pasajul de la Universitate, Piata Unirii si intrarea de la Parcul Tineretului. Pe acesti monstri urbani nu-i sperie nici ploaia, nici vantul, pentru ca monstrii nepasarii noastre nu sunt biodegradabili.”

Aceste deşeuri de plastic şi componente IT şi-au făcut apariţia sub inocenta şi utila scuză: „Plante carnivore, rechini metalici, monstrii nepasarii noastre sunt deseurile din jurul nostru, de care am uitat si care ne mananca viitorul. Studentii de la Arhitectura le dau viata, in vazul nostru: monstrii ne trag de maneca din colturile cele mai neasteptate ale Bucurestiului. Voteaza monstrul care iti vorbeste cel mai bine despre poluarea urbana.”

Să fim serioşi; de ce au apărut aceşti monştri? De ce monştri? De ce monştri sub nume de artă (aceste obiecte sunt produsul studenţilor Facultăţii de Arhitectură)? Nu mai întreb de ce nu s-a expus un obiect frumos de contemplat în locul monştrilor, pentru că, după cum ştim şi am şi observat, aproape toate monumentele din Bucureşti sunt făcute să NU placă ochiului, să NU fie Artă, să NU fie LA LOCUL LOR.

Şi aşa ajungem la LOCAŢIE. Locul unde au fost amplasaţi monştrii este un lucru mai important decât monştrii propriu-zişi. De ce? Din cauza nodurilor hartmann (vibraţie geopatogenă grosieră).

Care este legătura între Monştri şi nodurile hartmann? Faptul că Monştrii se află localizaţi în zonele cu unele din cele mai intense focare geopatogene: Piaţa Romană, Piaţa Universităţii, Piaţa Unirii. Nodurile hartmann produc vibraţii nocive, de calitate joasă, care dezarmonizează vibraţiile înalte: adică scad bunăstarea organismului şi cresc stresul acestuia. Cu cât fiinţa este mai evoluată şi are vibraţii mai înalte, cu atât este mai puternic afectată de aceste vibraţii nocive.

Monştrii instalaţi în aceste locaţii nu fac decât să AMPLIFICE efectul acesta nociv.

CUM? Simplu:

1. materialele din care sunt confecţionaţi sunt plastic în varii forme. Plasticul are o vibraţie foarte joasă, fiind un produs artificial. Gândiţi-vă ce se întâmplă dacă la o vibraţie grosieră (deja existentă) adaugi încă o vibraţie joasă (cea a plasticului).

2. monştrii funcţionează ca şi imenşi acumulatori de energie. Sunt aşa zise „obiecte de artă”, ceea ce înseamnă că sunt puşi acolo pentru A FI VĂZUŢI, pentru a fi CONTEMPLAŢI. Adică oamenii, din curiozitate, se uită la monştri, intră în jocul numit „operă de artă”, şi consumă energie încercând să descifreze mesajul „artistului”. Toată energia folosită de om în actul descifrării se înmagazinează în aceste „obiecte de artă”, pentru că omul PRIVEŞTE aceste obiecte şi le cedează atenţie, energie. Şi cam câtă atenţie? Păi să facem un calcul. După voturile de pe site-ul capitalaverde.ro, monştrii au fost văzuţi (votaţi) de aproximativ 607.990 de persoane. Dacă nu mă credeţi, nu aveţi decât să calculaţi şi voi.

3. Nici o operă de artă nu e făcută întâmplător! Opera de artă, până recent, era considerată SACRĂ, avea acelaşi statut cu obiectele de cult. Teoretic, o operă de artă adevărată este echivalentă cu o icoană. Întrebarea care vine este: Pentru CINE / în cinstea CUI sunt realizate aceste icoane tridimensionale ale mizeriei şi jegului?

Concluzie:

- Plasticul amplifică la fel ca o antenă vibraţiile joase
- Monştrii sunt baterii încărcate energetic de persoanele care îi văd (607990 de persoane)
- Ce dumnezeu se hrăneşte şi devine mai puternic prin energia cedată de noi?

Data viitoare când o să vă plângeţi de depresie, dureri de cap, viaţă grea şi nenorocită, să nu vă mai întrebaţi de unde vin aceste sentimente. Sunt produse de cei care ne vor „binele”, şi sunt amplificate de aceşti „monştri” (bineînţeles că nu doar de aceştia).

Ah, da, am uitat să menţionez:

Piaţa Universităţii este centrul Bucureştiului (km.0)

Bucureşti este capitala României.

Monstrul din Piaţa Universităţii se află în Pasajul Metroului, exact dedesubtul intersecţiei.

Orice monument pus în centrul Centrului are un impact nu doar asupra Bucureştiului, ci şi asupra întregii ţării.


Români, vă doare capul? Vă vine să vomitaţi din cauza vieţii grele şi a neajunsurilor? Atunci începeţi prin a curăţa Bucureştiul de monştrii de plastic, de statuile şi monumentele fără sens, şi în locul lor puneţi Biserici, puneţi icoane, puneţi flori şi lucruri frumoase, care să mântuiască locul, şi care să ne aducă linişte şi pace, nu depresie şi lipsă de SPERANŢĂ!


Treziţi-vă, români! Că altfel ne mănâncă porcii!!!!

4 comentarii:

  1. nici mie nu imi plac gunoaiele alea facute de cei de la arhitectura...

    RăspundețiȘtergere
  2. Dar decat sa iti pierzi tu timpul scriind despre ei, nu mai bine postai o rugaciune? Si uite-asa scapai si de durerea de cap...

    RăspundețiȘtergere
  3. Mai bine expun o lucrare cu adevarat importanta si din punct de vedere al valorii si din punct de vedere estetic, prin care sa demonstrez lupta impotriva kitch-ului, decat sa fac un monument al Kitsch-ului, pentru a-l auto-demonta prin psihologie inversa...
    Fceti lucruri bune pentru a aduce un plus de bine...
    Doar nu am sa fac ceva rau pentru a va demonstra pe principiul "torture test" sa tineti minte si sa nu faceti ceva rau altcuiva...
    Ceea ce 'sare' in ochi si enerveaza...Nu inseamna ca inlesneste comunicarea...

    RăspundețiȘtergere
  4. o petitie ceva, care sa stopeze amplasarea definitiva, acum cativa ani in Italia nu s-a ridicat gunoiul de pe strazi luni de zile si ei nu au facut din asta "oripil art", depinde la ce vrei sa te relatezi la frumosul din tine si sa-i dai amploare, sau la ceea ce se intampla in buc.

    RăspundețiȘtergere